Huvittaako ajatus ilmaisista ämpäreistä?

Ampuvatko Jounin Kaupan Facebook-arvonnat ja kaikenlaiset tempaukset jo yli? Ehkä ampuvatkin, mutta voisitko itse olla rohkeampi ja tehdä jotain, mikä nykyisiä ja tulevia asiakkaita kiinnostaa?

Facebookin suosiota tai käyttäjämääriä ei varmasti tarvitse erikseen promota. Valitettavan usein kuitenkin yrittäjät ovat osaamattomia, tietämättömiä tai haluttomia hyödyntämään FB:tä monessta eri syystä.

Some-konsultit neuvovat rakentamaan FB-sivun, keräämään laadukkaita tykkääjiä, postaamaan aktiivisesti hyödyllistä sisältöä ja mainostamaan julkaisuja sekä ohjaamaan FB-mainoksilla kävijöitä verkkosivuille. Tämäkään ei ole huono vinkki, mutta…

Haluatko kuulla toisinajattelua Facebook-markkinoinnista?

  • Miten generoida liidejä Facebookista?
  • Miten saada ihmiset tykkäämään ja kommentoimaan?
  • Miten Facebookissa pääsee vauhtiin, eikä sinua koukuteta jatkuvaan maksulliseen mainontaan?

Facebook-markkinointi nollabudjetilla

Olen vetänyt pääosin ELY:n kanssa yhteistyössä Facebook-markkinointi nollabudjetilla valmennuksia, työpajoja ja sparrauksia mm. seuraavilla paikkakunnilla.

  • Oulainen, Ylivieska, Sievi, Haapajärvi, Pyhäjärvi, Kuusamo, Rovaniemi, Ranua, Kemi, Tornio, Muonio, Levi…

Työpajoissa on hyvä huomioida osallistujan/osallistujien lähtätaso (aloittelija / edistynyt), jotta tilanteeseen nähden järkevä sisältö käydään läpi.

Mikäli yrityksesi tai jokin yhteisö on halukas saamaan samanlaisia valmennuksia tai työpajoja, älä epäröi kontaktoida minua puhelimitse 044-5072028.

 

Työpaja “aloittelijat”

Työpaja tarkoitettu niille, jotka eivät ole vielä luoneet Facebook-sivua tai jotka ovat luoneet, mutta eivät ole päivittäneet sivua aktiivisesti eivätkä tunne mahdollisuuksia vielä monipuolisesti. 

Yrittäjät oppivat luomaan Facebook-sivuston, ylläpitämään sivustoa sekä hyödyntämään Facebook-markkinoinnin menetelmät Facebook-sivujen luominen tai luodun sivun kehittäminen (perusteet kuten valikkorakenne)

  • Facebook-sivujen ylläpitäminen ja julkaisujen ajastaminen
  • Markkinointi nollabudjetilla (millaisia julkaisuja)
  • Erilaiset julkaisut ja niiden käyttötarkoitukset
  • Maksullisen mainonnan mahdollisuudet (kevyemmin)

Työpajaan ehdottomasti oma läppäri mukaan. Ja mielellään omalla koneella olisi kaksinumeroinen määrä yrityksen liiketoimintaan liittyviä kuvia, joita voidaan hyödyntää mm. julkaisuissa. * Kurkkaa sivun alaosa profiili- ja kansikuvien osalta. *

Työpaja “edistyneemmät”

Työpaja on tarkoitettu niille, jotka ovat luoneet Facebook-sivun ja mielellään käyttäneet sitä edes jonkin verran aktiivisesti ja perusteet ovat hanskassa kuten erilaisten julkaisujen tekeminen ja ehkä maksullista mainontaa myös tehtynä. 

Yrittäjät hyödyntävät Facebook-markkinoinnin menetelmät laajemmin

  • Facebook-sivujen kehittäminen (valikkorakenteen ym. syventäminen monipuolisemmaksi)
  • Facebook-sivujen ylläpitäminen ja julkaisujen ajastaminen
  • Erilaiset julkaisut ja niiden käyttötarkoitukset
  • Varannon kerääminen (kuten ManyChat ja Google Form)
  • Ryhmän luominen ja ylläpitämiseen olennaiset asiat
  • Muiden ryhmien hyödyntäminen (mahdollisuuksien kartoittaminen)
  • Maksullisen mainonnan mahdollisuudet (syvemmin)

Työpajaan ehdottomasti oma läppäri mukaan. Ja mielellään omalla koneella olisi kaksinumeroinen määrä yrityksen liiketoimintaan liittyviä kuvia, joita voidaan hyödyntää mm. julkaisuissa. * Kurkkaa sivun alaosa profiili- ja kansikuvien osalta. 

Työpajojen sisältö

  • Työpaja “aloittelijat”

    Työpaja tarkoitettu niille, jotka eivät ole vielä luoneet Facebook-sivua tai jotka ovat luoneet, mutta eivät ole päivittäneet sivua aktiivisesti eivätkä tunne mahdollisuuksia vielä monipuolisesti. 

    Yrittäjät oppivat luomaan Facebook-sivuston, ylläpitämään sivustoa sekä hyödyntämään Facebook-markkinoinnin menetelmät Facebook-sivujen luominen tai luodun sivun kehittäminen (perusteet kuten valikkorakenne)

    • Facebook-sivujen ylläpitäminen ja julkaisujen ajastaminen
    • Markkinointi nollabudjetilla (millaisia julkaisuja)
    • Erilaiset julkaisut ja niiden käyttötarkoitukset
    • Maksullisen mainonnan mahdollisuudet (kevyemmin)

    Työpajaan ehdottomasti oma läppäri mukaan. Ja mielellään omalla koneella olisi kaksinumeroinen määrä yrityksen liiketoimintaan liittyviä kuvia, joita voidaan hyödyntää mm. julkaisuissa. * Kurkkaa sivun alaosa profiili- ja kansikuvien osalta. *

  • Työpaja “edistyneemmät”

    Työpaja on tarkoitettu niille, jotka ovat luoneet Facebook-sivun ja mielellään käyttäneet sitä edes jonkin verran aktiivisesti ja perusteet ovat hanskassa kuten erilaisten julkaisujen tekeminen ja ehkä maksullista mainontaa myös tehtynä. 

    Yrittäjät hyödyntävät Facebook-markkinoinnin menetelmät laajemmin

    • Facebook-sivujen kehittäminen (valikkorakenteen ym. syventäminen monipuolisemmaksi)
    • Facebook-sivujen ylläpitäminen ja julkaisujen ajastaminen
    • Erilaiset julkaisut ja niiden käyttötarkoitukset
    • Varannon kerääminen (kuten ManyChat ja Google Form)
    • Ryhmän luominen ja ylläpitämiseen olennaiset asiat
    • Muiden ryhmien hyödyntäminen (mahdollisuuksien kartoittaminen)
    • Maksullisen mainonnan mahdollisuudet (syvemmin)

    Työpajaan ehdottomasti oma läppäri mukaan. Ja mielellään omalla koneella olisi kaksinumeroinen määrä yrityksen liiketoimintaan liittyviä kuvia, joita voidaan hyödyntää mm. julkaisuissa. * Kurkkaa sivun alaosa profiili- ja kansikuvien osalta. 

Työpaja “aloittelijat”

Työpaja tarkoitettu niille, jotka eivät ole vielä luoneet Facebook-sivua tai jotka ovat luoneet, mutta eivät ole päivittäneet sivua aktiivisesti eivätkä tunne mahdollisuuksia vielä monipuolisesti. 

Yrittäjät oppivat luomaan Facebook-sivuston, ylläpitämään sivustoa sekä hyödyntämään Facebook-markkinoinnin menetelmät Facebook-sivujen luominen tai luodun sivun kehittäminen (perusteet kuten valikkorakenne)

  • Facebook-sivujen ylläpitäminen ja julkaisujen ajastaminen
  • Markkinointi nollabudjetilla (millaisia julkaisuja)
  • Erilaiset julkaisut ja niiden käyttötarkoitukset
  • Maksullisen mainonnan mahdollisuudet (kevyemmin)

Työpajaan ehdottomasti oma läppäri mukaan. Ja mielellään omalla koneella olisi kaksinumeroinen määrä yrityksen liiketoimintaan liittyviä kuvia, joita voidaan hyödyntää mm. julkaisuissa. * Kurkkaa sivun alaosa profiili- ja kansikuvien osalta. *

Työpaja “edistyneemmät”

Työpaja on tarkoitettu niille, jotka ovat luoneet Facebook-sivun ja mielellään käyttäneet sitä edes jonkin verran aktiivisesti ja perusteet ovat hanskassa kuten erilaisten julkaisujen tekeminen ja ehkä maksullista mainontaa myös tehtynä. 

Yrittäjät hyödyntävät Facebook-markkinoinnin menetelmät laajemmin

  • Facebook-sivujen kehittäminen (valikkorakenteen ym. syventäminen monipuolisemmaksi)
  • Facebook-sivujen ylläpitäminen ja julkaisujen ajastaminen
  • Erilaiset julkaisut ja niiden käyttötarkoitukset
  • Varannon kerääminen (kuten ManyChat ja Google Form)
  • Ryhmän luominen ja ylläpitämiseen olennaiset asiat
  • Muiden ryhmien hyödyntäminen (mahdollisuuksien kartoittaminen)
  • Maksullisen mainonnan mahdollisuudet (syvemmin)

Työpajaan ehdottomasti oma läppäri mukaan. Ja mielellään omalla koneella olisi kaksinumeroinen määrä yrityksen liiketoimintaan liittyviä kuvia, joita voidaan hyödyntää mm. julkaisuissa. * Kurkkaa sivun alaosa profiili- ja kansikuvien osalta.