Facebook-markkinointi nollabudjetilla

fb

Facebook-markkinointi nollabudjetilla (toteutettavissa myös webinaarina ympäri maailmaa)

“Vauhtipyörän eräs maksuton kampanja tavoitti yli 240.000 ihmistä! Ihan uskomatonta! Eihän meillä ole tykkääjiäkään kuin n. 2500 FB-sivullamme.” -Grilliyrittäjä-

Olen pitänyt Facebook-markkinointi nollabudjetilla valmennuksia mm. Nordean aamiaisella (yli 60 osallistujaa) sekä Kainuun Ely-keskuksen tilaamana Kajaanissa (yli 100 osallistujaa). Molemmilla kerroilla koulutustila oli tosiaan täyteen buukattu. Lapin ELY:n tilaamana talven aikana valmennuksia pohjoisessa.

  • Facebook-sivut
  • Facebook-ryhmät (myös muut kuin omat)
  • Facebook-tapahtumat
  • Facebook-livevideot
  • Facebook-mainonta
  • Arvonnat Facebookissa

“Vauhtipyörän kanssa ideoimamme 2 FB-tapahtumaa aiheuttivat nk. Ilmainen ämpäri -ilmiön ja seuraavien kuukausien liikevaihto nousi yli 30%:lla. -Ravintolayrittäjä-

Lisäksi:

  • mitä pitää miettiä ennenkuin mainostaa?
  • väärät uskomukset ja sudenkuopat
  • mindset – miksi ja mihin FB:tä voi käyttää?
  • yhteisön rakentaminen
  • mainostaminen
  • varannon kasvattaminen
  • niche-markkinoiden ymmärtäminen
  • optimointi
  • testaaminen ja failfast
  • lisäarvon tuottaminen
  • AIDA- ja IADA-periaate

“Liikevaihtoni on tuplautumassa kahden vuoden takaisesta. Eräs iso tekijä on ollut FB-sivumme ja FB-ryhmien hyödyntäminen markkinointiviestinnässä. -Valokuvaaja-“

 

crista-repo_-stylistiOlen käynyt useissa markkinointi- ja yrittäjyysvalmennuksissa ja Juha Ahola on ehdottomasti yksi suosikki valmentajistani. Hänellä on aina super-draivi päällä ja saa muutkin innostumaan omalla energisellä asenteellaan. Hänellä on sellainen ‘mennään eikä meinata asenne’, joka rohkaisee ryhtymään toimeen. Juha on erittäin omistautunut ja aidosti kiinnostunut valmennettaviensa menestyksestä. Hän on helposti lähestyttävä ja jaksaa vastailla yksinkertaisempiinkin kysymyksiin. Jos jonkin arveluttaa tai kaipaa ulkopuolista mielipidettä, Juhalta saa yleensä vastauksen nopeasti. Hän on erittäin pätevä erityisesti Facebook-markkinoinnissa. Järjestin hänen opastuksellaan ensimmäisen Facebook-kilpailun, johon sain huimat 500 osallistujaa.

Muoti- ja markkinointialan yrittäjä Crista Repo
www.facebook.com/CristaRepoBlog

TatuPussila

On se mestari!

Vauhtipyörän höystämänä kokeilin Facebook-markkinointia uusien asiakkaiden saamiseksi keväällä 2014. Ensin Juha sparrasi ajatuksia siitä, mitä on syytä miettiä ennenkuin kannattaa tehdä kampanjan kampanjaa.

Sitten tehtiin arvontakampanja, joka tuotti pitkästi yli 100 liidiä. Lähetin prospekteille sähköpostia, johon useampi reagoi siten, että saatiin sovittua tapaamisia. Kaikki tapaamiset tuottivat merkittävän asiakassuhteen (myös euromääräisesti), jotka jatkuvat edelleen!

Kiitos Juhalle erinomaisesta avusta busineksen alkutaipaleella!

Tatu Pussila, yrittäjä ja personal trainer PTMovement Oy
www.ptmovement.fi
www.facebook.com/ptmovement

KariVuokila

Opit ja ideat heti käytäntöön!

Valmennuksella tarjottiin käytännöllisiä ja hyviä vinkkejä, joista osan pystyi toteuttumaan samana päivänä. Esimerkkinä facebook-mainos, jossa sitoutumisen julkaisuun sain 11 centin(dollari) hintaan. Jo pelkästään toteuttamiskelpoisilla vinkeillä puhelintyöstentelyyn saan varmasti hetkessä valmennuksen hinnan takaisin. Kiitos!

Kari Vuokila, Taikuri Kari
www.taikurikari.fi
www.karivuokila.fi

 

Facebook-markkinointi nollabudjetilla -valmennus on toteutettavissa niin läsnävalmennuksena räätälöidysti yritykselle tai webinaarina ympäri maailmaa. 

Juha Ahola

JuhaAhola

Toimitusjohtaja
Valmennukset, Sparraukset, Mentoroinnit
044 – 507 2028
juha.ahola@vauhtipyora.fi


Facebookin hyödyntämisen yrityksen myyntipumppuna opin ollessani Helpmax -kasvuyrityksessä yli kuuden vuoden ajan toimitusjohtajana aloittamalla ihan nollasta. Työntekijämäärä kasvoi yli kuuteenkymmeneen (osa- ja kokoaikaisia) ja liikevaihto 7-numeroiseksi.

Aloitin Facebookin hyödyntämisen systemaattisesti kesällä 2011 käytyäni aivan hämmästyttävän hyvän Facebook-valmennuksen, jossa opin samalla markkinointiviestinnästä ja myynnistä huikean paljon uutta. Helpmaxilla pienenivät markkinointikustannukset merkittävästi. Tilikausien välillä noin 1000 euron FB-mainonnalla saatoimme tehdä noin 350000 euron liikevaihdon kasvun. 

Tänä päivänä käytän Facebookia päivittäin työkontekstissa FB-sivujen ja FB-ryhmien loistavan hyödynnettävyyden ja toimivuuden johdosta. 

Facebookin hyödyntämisessä markkinointiviestinnässä oppii paljon muutakin kuin vain FB:n käytön. 

Helpmax logo

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *