KIERTUE

Facebook-markkinointi nollabudjetilla (avoimet tilaisuudet ELY:n järjestämänä)

Facebookmarkkinointi esite LEVI 23.01.2018

Ti 22.8.2017 klo 8.30-12 Kajaani

To 30.11.2016 klo 8.30 – 12 Rovaniemi

La 18.11.2017 klo 10-12 Levi, Lapin Yrittäjien vuosijuhla (ei avoin tilaisuus)

Ma 11.12.2017 klo 17 – 20.30 Ranua

Ti 9.1.2018 klo 17.30-20.30 Sotkamo

Ti 23.1.2018 klo 17-20.30 Levi (ilmoittautuminen)

Ke 24.1.2018 klo 17-20.30 Muonio (Pello – Kolari) (ilmoittautuminen)

To 25.1.2018  klo 17-20.30 Kemi (Tornio) (ilmoittautuminen)

Ke 7.2.2018 klo 17-20.30 Inari

To 8.2.2018 klo 17-20.30 Kemijärvi-Pyhä-Luosto

Pe 9.2.2018 klo 17-20.30 Salla

 

Huvittaako ajatus ilmaisista ämpäreistä?

Ampuvatko Jounin Kaupan Facebook-arvonnat ja kaikenlaiset tempaukset jo yli? Ehkä ampuvatkin, mutta voisitko itse olla rohkeampi ja tehdä jotain, mikä nykyisiä ja tulevia asiakkaita kiinnostaa?

Facebookin suosiota tai käyttäjämääriä ei varmasti tarvitse erikseen promota. Valitettavan usein kuitenkin yrittäjät ovat osaamattomia, tietämättömiä tai haluttomia hyödyntämään FB:tä monessta eri syystä.

Some-konsultit neuvovat rakentamaan FB-sivun, keräämään laadukkaita tykkääjiä, postaamaan aktiivisesti hyödyllistä sisältöä ja mainostamaan julkaisuja sekä ohjaamaan FB-mainoksilla kävijöitä verkkosivuille. Tämäkään ei ole huono vinkki, mutta…

 

Haluatko kuulla toisinajattelua Facebook-markkinoinnista?

– Miten generoida liidejä Facebookista?

– Miten saada ihmiset tykkäämään ja kommentoimaan?
– Miten Facebookissa pääsee vauhtiin, eikä sinua koukuteta jatkuvaan maksulliseen mainontaan?

 

Facebook-markkinointi nollabudjetilla –valmennus sisältää mm. seuraavat aiheet

  • Tuotestrategia: Mitä? Miksi asiakas ostaa? Kenelle?
  • AIDA- ja IADA-mallit markkinoinnissa
  • Sisällön tuottaminen ja lisäarvon tuottaminen
  • Viestinnän läpäisykyky
  • Varannon kerääminen
  • Facebook-sivut
    • Millaiset postauset saavat reagointeja?
  • Facebook-ryhmät (myös muut kuin omat)
    • Mitä etuja FB-ryhmässä vs. FB-sivulla?
    • Mitä mahdollisuuksia muiden FB-ryhmät antavat?
  • Facebook-tapahtumat
    • Miten tapahtuman avulla tavoittaa merkittävän paljon ihmisiä?
  • Facebook-livevideot
  • Messenger bot, mikä se on?
  • Arvonnat Facebookissa

Kerron konkreettisin case-esimerkein, miten kasvattaa myyntiä lähes nollabudjetilla, kun työkaluina ovat FB-sivut, FB-ryhmät, FB-tapahtumat.

“Juha, niiden kahden syyskuisen tekemäsi promon johdosta ravintolamme myynti nousi merkittävästi ja vaikutukset olivat loka-marraskuulle saakka. Myynti oli vuoden parhaalla tasolla ja nousi edellisvuodesta yli 30%. Tänä vuonna myynti on noussut 70%, kun otimme FB:n aktiiviseen käyttöön.”

“Tekemiesi FB-päivitysten johdosta yhteydenottopyyntöjen määrä nettisivujemme kautta kasvoi kolminkertaisiksi (vs. aiemmin), kun olit ylläpitänyt sivujamme alle kuukauden.”

Näkyvyys ei riitä, tulokset ratkaisevat!

Valmentajana

Juha ”Vauhtipyörä” Ahola
044-5072028
juha.ahola@vauhtipyora.fi

Myynnin, markkinoinnin ja yrittäjyyden intohimoinen valmentaja, sparraaja ja mentori Oulusta. 

JuhaAholaLinkedIn

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *