Menestyjä on varmuudella kokenut vaikeuksia ja voittanut ne - erityisesti voittanut itsensä!
Onko yrityksesi myyntityön ja markkinoinnin luonne saanut uusia vivahteita?
Olisiko aika pöllyytellä ajatuksia myynnin ja markkinoinnin merkeissä?
Koetko tarvitsevasi uusia jopa out-of-box -ajatuksia myynnissä onnistumiseen?
Osallistu webinaariin perjantaina 27.1. klo 9-11 ja toteutus etäyhteydellä. Panu Musakka ja Juha Vauhtipyörä Ahola käyvät läpi, miten ovat itse ja miten heidän asiakkaansa ovat luovineet koronan(kin) tuoman muutoksen myötä?
Raaka myyntityö on tärkeää, sitä ei sovi kiistää, mutta miten voisi löytää uusia näkökulmia ja toimintatapoja luoda luottamusta markkinaan suhteita rakentamalla niin markkinointiviestinnän kuin myynnin keinoin.
PANUN BRIEFFI VALMENNUKSESTA
VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON
Olen Panu Musakka. 32-vuotias ihminen Sulkavalta, Suomen soutupitäjästä.
Tällä hetkellä asun Pohjois-Haagassa puolisoni Eveliinan kanssa.
Minulle tärkeintä elämässä on tämä hetki ja läheiset ihmiset.
Olen työelämän puolella ajautunut usein myynnin ja markkinoinnin pelikentille. Tämä ländäri ja webinaari ovat todisteita tästä ilmiöstä.
Erityistaitoni liittyvät sosiaaliseen mediaan ja huomion herättämiseen. Minulla on yhteensä kaikissa somekanavissa noin 20 000 seuraajaa ja tiktok-videoitani on katseltu miljoonia kertoja.
Olen haastatellut podcasteissani muun muassa Jari Sarasvuota, Hjallis Harkimoa, Maria Nordinia, Sointu Borgia ja monia muita.
Yksi hienoimmista onnistumisistani työelämässä oli olla Itä-Suomen paras Elisan Viihde-myyjä heinäkuussa 2016.
Tutustuin Juhaan noin kaksi vuotta sitten TikTokin kautta. Tämä webinaari on ensimmäinen oikea yhteinen työprojektimme. Me annamme tässä tapahtumassa säästelemättä kaikki parhaat oppimme sinun käyttöösi. Tule mukaan.
”Jos et anna kaikkeasi — et anna mitään” – Vesa-Matti Loiri
Kuuntele tästä webinaaristamme, millaisin ajatuksin tulevaan Turpiinsa saanut myyjä -webinaariin olemme tulossa.
JUHAN BRIEFFI VALMENNUKSESTA
HAASTEIDEN KESKELLÄ MUKAUDU TAI KUOLE
Koronan myötä työni siirtyivät pitkälti etätyöksi. Katsoin syyslomaan asti tilastoja tuolloin.
16.3. – 25.10.2020
Online / yhteensä (prosenttiosuus)
- tapaamiset 23/47 noin 49%
- verkostoitumistilaisuudet 48/48 100%
- kokoukset 37/42 noin 88%
- mentoroinnit 30/30 100%
- valmennuspäivät 26/37 noin 70%
- sparraukset 10/20 50%
Muutos alkaa siitä, kun joku näkee seuraavan askeleen!
Koronaa edeltävänä vuonna matkustin töiden tiimoilla noin 90 päivää. Koronan myötä reissupäivät ovat pudonneet noin kymmeneen vuodessa.
Olin onnekas, kun asiakkaani vaativat jo vuosia ennen koronaa, että jos haluan valmentaa heidän tiimiään, tällöin etäyhteydellä pitää hoitaa valmentaminen. Näin ollen koronan tultua olin valmis ottamaan välittömästi Zoomit, Teamsit ja Google Meetsit käyttöön ilman aloitustuskaa.
Työn luonne on muutenkin muuttunut. Tietyt aiemmin paljonkin tilatut palvelut ovat melko minimissään ja uusia palveluita on pitänyt kehittää tilalle. Markkinoinnin ja myynnin osalta on pitänyt luovia uusia lähestymistapoja.
Lisäksi sparraamani yrittäjät ja myyjät kymmeniltä eri toimialoilta ovat antaneet perspektiiviä muutoksen vaikutuksista.
Näistä kerron webinaarissa lisää.
Olen ollut myynnin pelikentällä parikymmentä vuotta. Markkinoinnin parissa puolestaan noin 15 vuotta ja erityisen tiiviisti yli kymmenen vuotta some-kanavissa.
Facebookissa olen tehnyt itselleni ja asiakkailleni 5-numeroisen määrän julkaisuja parhaiden julkaisujen saatua noin 100.000 näyttökertaa ja tuhansia kommentteja. TikTok on ollut yli 3 vuotta käytössä ja pelkästään itselle olen tehnyt noin 5200 videota tavoittaen parhaina kuukausina noin 1,8 miljoonaa näyttökertaa.
Raakaa myyntityö alkoi aikoinaan suoramyynnin parissa, joten kädet ovat todellakin olleet savessa myyntityön merkeissä.
Myyntityö on parhaiten palkattua vaikeaa työtä ja huonoiten palkattua helppoa työtä. -Brian Tracy-
Koronan lockdownista tulee pian 3 vuotta. Jokainen muistaa, kun ihmiset lähtivät hamstraamaan vessapaperia kaupoista, ravintolat menivät kiinni ja todellakin kaikki yrittäjät ja myyjät olivat täysin uuden edessä.
- Miten luovia muuttuvassa labyrintissä?
- Miten tehdä myyntiä, kun asiakasta ei voi tavata kasvokkain?
- Mitä uusia tuotteita ja palveluita kannatti kehittää?
Ja erityisesti nyt on syytä miettiä jälkiviisaana ja tähän hetkeen keskittyen, mitä nyt?
- Miten hyödyntää uutta kulttuuria mm. etätapaamisten jäätyä vähintään osaksi myyntityötä?
- Miten olla mukana some-kanavissa, kun mm. TikTokissa vaikuttajat ja sisällöntuottajat ovat mullistaneet pelikentän ja yhä useampia yritystä on ”nöyrtynyt” käyttämään ja hyödyntämään TikTokia markkinoinnissa, vaikka alustava asenne on ollut pitkään ”se on lasten tanssisovellushöpötys”
Ilmoittaudu mukaan webinaariin, jossa Panu Musakka ja Juha ”Vauhtipyörä” Ahola keskustelevat muutoksista ja haastavat toisiaan myös, millä eväin mikro- ja pienyrittäjät sekä myynti-ihmiset voivat menestyä nyt markkinoinnin ja myynnin parissa.
Toteutustapa ei ole perinteinen ”kalvosulkeismalli” vaan spontaania keskustelua ja toisten haastamista Panun ja Juhan välillä.
Ajankohta: Pe 27.1. klo 9-11 ja toteutus etäyhteydellä
Hinta 24,90 euroa sis. alv.
Ilmoittautuneet saavat osallistumislinkin, toteutus etäyhteydellä.