"The main driver of world change is technology. This is the main factor that radically and inevitably changes the world."
Digityökalujen valinta lähtee aina yrityksen strategiasta.
- Mitä myydään?
- Kenelle myydään?
- Miksi asiakkaat ostavat?
- Miten asiakkaat tavoitetaan ja minkä kanavien avulla?
Yrityksen tulee rakentaa itselleen sopiva ”funneli”, joka generoi toivotunlaisia liidejä ja prosessi johtaa kaupantekoon.
Erilaiset, sopivat, työkalut tehostavat markkinoinnin ja myynnin prosesseja, helpottavat kommunikointia prospektien ja asiakkaiden kanssa. Lisäksi asiakkaiden jälkihoito helpottuu.
Olen rakentanut lukuisten yritysten kanssa strategiasta käsin parempaa asiakaspolkua. Työkalut on käyttöönotettu yhdessä toimiviksi asti.
Etätapaamiset tulivat nyt jäädäkseen. Puhelimella on tehty kauppaa jo vuosikymmeniä tehokkaasti, mutta asiakastapaamisten merkitys on suuri, kun tehdään vähänkään isompaa kauppaa. Etätapaamiset esim. Zoomin avulla ovat käteviä. Itse käytän näissä Seidat-työkalua tukena.
Tarjoan valmennuksia ryhmille ja sparrauksia yksittäisille yrittäjille tai tiimeille digityökalujen merkeissä.
Marja Kukkala / Kehon Ääni käyttää Facebookin ja Instagramin ohella mm. ManyChat -työkalua.
Johanna Harmainen / Cambridge valmentaja otti käyttöön ManyChat -työkalun erittäin tehokkaasti.